Skúsenosť našich OK z praxe:
1. Klientka, ktorá si tretí rok platila Pohrebné poistenie, zomrela po operácii srdca v nemocnici. Pohrebná služba žiadala do piatka uhradiť platbu za služby 810 €. V stredu volal zať nebohej klientky, bol úplne zúfalý, odkiaľ zoženú v tak krátkej lehote peniaze, že oni žiadne nemajú. V štvrtok cca o 15:30 hod. som skenovala doklady: úmrtný list , lekársku správu a oznámenie poistnej udalosti a poslala to mailom na centrálu Poisťovne , zároveň som samozrejme všetko odoslala aj poštou. Oprávnená osoba ( dcéra klientky) mala peniaze v piatok ráno na účte. Ďakovala a bola nesmierne spokojná.
2. 52 ročná rozvedená klientka s jednorazovo uhradeným Pohrebným poistením (na max. sumu 10 000 EUR) , tragicky zomrela pri autonehode. Jej dcéra, ktorá bola oprávnenou osobou, ocenila vyplatenie peňazí ešte v ten deň, ako doniesla doklady ( mala vedený svoj bežný účet v SLSP a doklady doniesla dopoludnia) a hlavne, ako diskrétne jej mama previedla finančný majetok bez dedičského konania a zbytočných poplatkov.
3. 60 ročný klient v čase, keď sa rozhodol pre mesačne platené Pohrebné poistenie bol zdravý a „nechystal“ sa zomrieť. Pred pár mesiacmi mu diagnostikovali rakovinu. Zomrel na infarkt. Úmrtie bolo nahlásené popoludní v deň úmrtia mailom. Peniaze boli z Poisťovne odoslané nasledujúci deň. Mesačne si klient platil 18,70 Eur, celkovo do dňa úmrtia zaplatil 448,80 Eur. Manželka tak vďaka jeho zodpovednosti mala na dôstojnú rozlúčku pripravených 2 000 €.
4. 40-ročný klient pri čítaní letáčika Pohrebného poistenia skonštatoval: ani neviete, aké to je aktuálne…ale mňa už nepoistíte, som na PN a čaká ma prvá chemoterapia . Po vysvetlení, že ho môžeme poistiť aj keď je chorý a na PN a že v prípade smrti z dôvodu choroby do dvoch rokov vrátime oprávnenej osobe zaplatené poistné, sa klient rozhodol, že si ho kúpi.